Kako da rezervišem smještaj?
- Kada na stranici nađete smještaj koji vam se dopada i koji želite da rezervišete, jednostavno kontaktirajte direktno vlasnika smještaja.
- Vlasnika smještaja možete kontaktirati na svaki od načina koji su navedeni u kontakt-boxu, dakle, pozivom na broj telefona, putem vibera, WhatsApp-a, društvenih mreža ili maila.
- Vrste kontakta zavise od vlasnika, i na raspolaganju su Vam one koje nam je vlasnik dostavio na objavu.
Kad je rezervacija važeća?
- Vaša rezervacija je važeća kada od vlasnika smještaja dobijete potvrdan odgovor.
- Vlasnik smještaja Vam mora potvrditi termin Vašeg dolaska i odlaska, odnosno da je smještaj slobodan u periodu koji želite.
Plaća li se avans?
- Avansno plaćanje nije obavezno, no može se desiti da Vam vlasnik smještaja to zahtjeva, posebno kada se radi o dužim periodima boravka ili ako datumi Vašeg dolaska i odlaska nisu u relativno kraćem periodu.
- U slučaju da plaćate avans, to možete učiniti putem poštanske uputnice ili međunarodne poštanske uputnice, kao i uplatom na bankovni račun vlasnika smještaja. Ukoliko dolazite iz zemalja EU ili zemalja koje nisu u sistemu međunarodnih poštanskih uputnica, plaćanje možete izvršiti putem Western Uniona.
- U slučaju da ne plaćate avans, plaćanje vršite gotovinom, prilikom dolaska. Ukoliko ste avansno uplatili, i niste došli, ili ste otkazali, avans se ne vraća.
Kako otkazati rezervaciju?
- Ako iz bilo kog razloga želite otkazati rezervaciju, molimo Vas da to uradite blagovremeno i što ranije, odnosno čim saznate da Vam apartman nije potreban.
- Potrebno je da rezervaciju otkažete direktno vlasniku smještaja, kako bi oslobodio kapacitete za naredne goste.
- Plaćena akontacija se ne vraća ukoliko drugačije nije dogovoreno sa vlasnikom.
Ako kraće ostajem, vraća li mi se dio novca?
- U slučaju ranijeg odlaska, vlasnik smještaja ima pravo da zadrži cjelokupnu sumu, naplaćenu po dogovoru, a s obzirom na to da smještaj nije bio na raspolaganju za druge goste u istom periodu.
Šta ako ne mogu ući u smještaj?
- Ukoliko se desi da i pored potvrđene rezervacije ne možete ući u smještaj, molimo Vas da nas kontaktirate što prije. Potrudićemo se da vam obezbijedimo drugi smještaj u nekom od apartmana iz naše ponude, a prema raspoloživosti kapaciteta.
- Stan na dan Sarajevo nema nikakvog uticaja na takve, nepredviđene okolnosti, te u tom smislu nema obavezu, ali želimo da nas prihvatite kao sigurnog i pouzdanog partnera, a mi ćemo se potruditi da opravdamo Vaše povjerenje.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, molimo Vas da pogledate sekciju Česta pitanja na našoj web-stranici.
Drago nam je da birate naše stranice za odabir smještaja u Sarajevu!
Hvala Vam na posjeti
Vaš Stan na dan Sarajevo