rezervacije

NaČini rezervacije


Kako da rezervišem smještaj?

  1. Kada na stranici nađete smještaj koji vam se dopada i koji želite da rezervišete, jednostavno kontaktirajte direktno vlasnika smještaja.
  2. Vlasnika smještaja možete kontaktirati na svaki od načina koji su navedeni u kontakt-boxu, dakle, pozivom na broj telefona, putem vibera, WhatsApp-a, društvenih mreža ili maila.
  3. Vrste kontakta zavise od vlasnika, i na raspolaganju su Vam one koje nam je vlasnik dostavio na objavu.

Kad je rezervacija važeća?

  1. Vaša rezervacija je važeća kada od vlasnika smještaja dobijete potvrdan odgovor.
  2. Vlasnik smještaja Vam mora potvrditi termin Vašeg dolaska i odlaska, odnosno da je smještaj slobodan u periodu koji želite.

Plaća li se avans?

  1. Avansno plaćanje nije obavezno, no može se desiti da Vam vlasnik smještaja to zahtjeva, posebno kada se radi o dužim periodima boravka ili ako datumi Vašeg dolaska i odlaska nisu u relativno kraćem periodu.
  2. U slučaju da plaćate avans, to možete učiniti putem poštanske uputnice ili međunarodne poštanske uputnice, kao i uplatom na bankovni račun vlasnika smještaja. Ukoliko dolazite iz zemalja EU ili zemalja koje nisu u sistemu međunarodnih poštanskih uputnica, plaćanje možete izvršiti putem Western Uniona.
  3. U slučaju da ne plaćate avans, plaćanje vršite gotovinom, prilikom dolaska. Ukoliko ste avansno uplatili, i niste došli, ili ste otkazali, avans se ne vraća.

Kako otkazati rezervaciju?

  1. Ako iz bilo kog razloga želite otkazati rezervaciju, molimo Vas da to uradite blagovremeno i što ranije, odnosno čim saznate da Vam apartman nije potreban.
  2. Potrebno je da rezervaciju otkažete direktno vlasniku smještaja, kako bi oslobodio kapacitete za naredne goste.
  3. Plaćena akontacija se ne vraća ukoliko drugačije nije dogovoreno sa vlasnikom.

Ako kraće ostajem, vraća li mi se dio novca?

  1. U slučaju ranijeg odlaska, vlasnik smještaja ima pravo da zadrži cjelokupnu sumu, naplaćenu po dogovoru, a s obzirom na to da smještaj nije bio na raspolaganju za druge goste u istom periodu.

Šta ako ne mogu ući u smještaj?

  1. Ukoliko se desi da i pored potvrđene rezervacije ne možete ući u smještaj, molimo Vas da nas kontaktirate što prije. Potrudićemo se da vam obezbijedimo drugi smještaj u nekom od apartmana iz naše ponude, a prema raspoloživosti kapaciteta.
  2. Stan na dan Sarajevo nema nikakvog uticaja na takve, nepredviđene okolnosti, te u tom smislu nema obavezu, ali želimo da nas prihvatite kao sigurnog i pouzdanog partnera, a mi ćemo se potruditi da opravdamo Vaše povjerenje.

 

Ukoliko imate dodatnih pitanja, molimo Vas da pogledate sekciju Česta pitanja na našoj web-stranici.

Drago nam je da birate naše stranice za odabir smještaja u Sarajevu!

Hvala Vam na posjeti

Vaš Stan na dan Sarajevo